Webovizitky jsou moderním a jednoduchým způsobem, jak o sobě dát na internetu vědět. V dnešní digitální době se pro podnikatele, živnostníky, ale i soukromé osoby stávají různé webové prezentace téměř životní nutností. V jednoduchosti je síla, a tak na Webovizitce může kdokoli jednoduše, rychle a přehledně zveřejnit vše, co je podstatné. Ať již potřebujete zviditelnit svou firmu, dát na vědomí co umíte a co můžete nabídnout, nebo jen usnadnit přátelům vyhledávání Vašich kontaktních údajů, webovizitky jsou pro Vás tím ideálním řešením. Na rozdíl od různých, dnes tak oblíbených sociálních služeb, webovizitky shromažďují údaje přehledně, na jednom místě, graficky upravené přesně na míru podle Vašich představ a vkusu.

Vy ještě nemáte svou Webovizitku? Právě teď je ten nejlepší čas to napravit!

Webovizitky obsahují:

Vlastní administrace
Možnost okamžité úpravy veškerého obsahu na své webové vizitce.

Zákaznická podpora
Naši online pracovníci jsou Vám plně k dispozici.

Grafický návrh
Originální a jedinečná grafika Vaši webové vizitky.

Úprava vizitky
Kdykoliv Vám upravíme vizitku podle Vašeho přání.

Umístění na server (hosting)
Zpřístupnění vizitky na internetu.

SEO optimalizace
Optimalizace webovizitky pro internetové vyhledávače.

Zhotovení vizitky našimi grafiky
Grafiké zpracování webové vizitky a naplnění dodaným obsahem.

Jedinečná doména
Originální doména např.: www.jmeno.prijmeni.cz, www.jmenofirmy.cz

Emailová schránka
Vlastní emailová schránka pro příjem a odesílání emailu např.: jmeno@prijmeni.cz, info@jmenofirmy.cz

 

Ceník služeb není zveřejněn, jelikož ceny jsou závislé na požadavcích zákazníka. Předem chceme zdůraznit, že se na nich lze vždy domluvit.

Neváhejte nás oslovit s jakýmkoliv dotazem. Rádi Vám poradíme a společně najdeme vhodné řešení. 


GDPR ( General Data Protection Regulation )

Za účelem poskytování co nejlepších služeb vedeme elektronickou databázi, která obsahuje osobní údaje v rozsahu jméno a příjmení, korespondenční adresu, doménu, datum narození, email, telefon, IČO, DIČ. Tuto databázi vedeme pouze interně, je uložena v elektronické formě, jak ve firemním počítači, tak i na internetu, ( lokální disky počítačů, emailový klient, fakturační aplikace ), přístup má jenom odpovědný personál a údaje z databáze zásadně neposkytujeme třetím stranám. Klient má směrem k této databázi veškerá práva dle příslušných předpisů, které se řídí nařízením (EU) 2016/679 (GDPR).